27 de juny 2008

HÒSTIA,tú !!!!!!

Eh, de veritat prou, ja n'hi ha prou. Estic a casa meva i no la conec. Que s'acabi ja aquest suplici d'Eurocopa i fervor egpanyolista, això no es pot aguantar, vaig tot el dia de mala llet, per casa, pel carrer, pel país... tot el dia igual no mengem res més que egpanya, vermell, groc, "torus", i gilipolles amb les cares pintades, i capullus amb barret de "tureru".
Em sembla molt bé tot això però al seu país, que ho facin i s'ho mengin allà, no vull, no en tinc ganes, i em sua tota la seva merda de selecció, i els seus representants.
Em costa molt veure la rambla d'Igualada amb gent amb estanqueres, petards i cantant "viva egpanya", em fot un fàstic que no puc. No eren gaires, però ja n'hi havia prou per treure tot el sopar allà mateix, quin fàstic de veritat us ho dic, són tant curts i curtes que no ho veuen que això NO és egpanya i aquí no toca la seva exaltació patriotico-militar egpanyola, jo quan vaig a egpanya no ho faig, doncs que no vinguin aquí a tocar els collons amb la seva merda, que em respectin una mica a casa meva.
Sí, d'acord de ben segur jo també faria el "capullu" i xivarri, però no puc, perquè? doncs per què aquesta colla que disfruta tant amb la seva no em deixen tenir la meva. Mira quins pebrots i amés no poden entendre perquè no vull anar amb la seva merda de selecció, no, no és que no vagi amb la seva és que hi vaig en contra (per cert no m'està anat gaire bé).
Però no puc evitar estar de mala llet i això que no miro ni escolto les seves radios, teles, diaris.... però tant fa ho tene fàcil aquí al meu país els mitjans d'aquí els hi fan la feina i molt ben feta, encara no he vist cap mitjà que els hi faci boicot, i no en parli, al contrari els hi va molt però molt la selecció del país veí, sembla que els hi vagi la vida, quina il·lusió, quines ganes, quina engunia aquests mitjans "catalans".
Però també ho he de dir no tot ha estat negatiu aquests dies, també he pogut riure una mica, i el més extrany és que precisament d'això no s'en ha fet ressó ningú, sembla com si nomès ho haguessim vist quatre gats, però es que va ser molt fort, l'estampeta d'aquell personatge al partit egpanya-itàlia, allà al "palcu" de les autoritats, ell hi era com primer dels egpanyols, hòstia, que fort, no em digueu que no vau veure com anava, estava fatal, no s'aguantava, no podia ni parlar. Per sort a mi no em representa, doncs jo no tinc rei (un altre dia en parlarem d'aquest tema).

Tú, ja n'hi ha prou de tabarra, per sort ja s'acava, només queda un partit, confiem amb els alemanys, pel que pugui ser però, un amic m'ha convidat a que anem a tancar-nos a les cel.les de Montserrat des de dissabte i fins dimarts, a veure si així ens salvem de tanta porqueria, jo no hi confio gaire, segur que ho tenen tot ben lligat per despenjar una estanquerota des de la muntanya, o algu semblant, n'estic segur.....

Només em queda dir TORNA, TORNA SERRALLONGA....

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em foten fàstic aquests subnormals d'espanyols, ensenyant l'aguilot a mitja Europa i tothom callat (què hauria passat amb els alemanys onejant una esvàstica?). El seu retard mental es fa cada dia més insuportable, tan de bo els alemanys els fotin una repassada o, encara millor, que els espanyols perdin fotent el ridícul i si pot ser, injustament.
Com deia aquell, en aquest país, si els fills de puta volessin, no veuríem mai el sol!!

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

EINA (inadaptats)

La banda de Vilafranca es reunifica i anuncia la sortida d'un nou disc

ROGER PALÀ, Enderrock
Un mot de ressonància obrera i popular, Eina, és el nom que han triat els Inadaptats per emprendre una nova etapa de la seva carrera. El grup està gravant els temes del seu primer treball discogràfic als estudis de l'Ateneu Popular X de Vilafranca del Penedès, el municipi d'on provenen, amb l'objectiu que el disc vegi la llum abans de l'estiu. El debut estarà basat en L'art de la guerra, un llibre del segle VI abans de Crist escrit per l'estrateg militar xinès Sunzi.

RECULL D'ENGANXINES - recordes?

Aquí teniu un espai on hi aniré possant un recull d'enganxines,
de les que de ben segur quasi tothom ens recordarem.

Apali doncs, a disfrutar

Salut