19 de juny 2008

LA MAREA ROJA (el mareig espanyolista)









Ja n'estic fart de tanta marea, jo estic més per l'slogan "..a por ellos" bé "...A PER ELLS o contra ells". Ja em cansa veure tanta gent que se les dona de nacionalista i fins i tot independentista, però a la hora de la veritat xala i molt amb La Nuestra (d'ells meva no) ho sento, no puc amb tanta ipocresia catalana. I aquí també hi entren els "nostres" mitjans de comunicació, ja n'estic fart de tanta selección, Alonsos, mareas rojas, azules i demers colors, que en vingui una de veritat (marea) i s'els enporti a tots. Ja estic fart de fotrem de mala llet cada vegada que algú et parla de lo bé que ho fan i que sense ells la selección no ho hauria aconseguit (Puyols, Xavis, Iniestas....) que es deixein els pebrots al barça que és qui els paga, i que de tant en tant s'els deixein per la selecció catalana (ja n'hi ha prou d'excuses per part d'aquests elements, la majoria de vegades que hi ha un partit de la nostra selecció, LA NOSTRA).
I per acabar també vull dir que jo ja tinc una selecció i que no la deixen participar, principalment els majors avaladors de "LA NUESTRA", això si nosaltres seguim recolzant la seva, o i més ara que el senyor del FURGOL ens deixa fer dos partidts a l'any.
Perdó he dit una mentida abans, JO TINC DUES SELECCIONS, LA CATALANA, I QUALSEVOL QUE JUGUI CONTRA EGPANYA!!!
Ah! i sempre he estat de Ferrari, però quan el senyoret hi aterri serè del Hamilton la qüestió és tocar els pebrots.

Apali, salut i creuem els dits per què no passin de quarts, això serà infumable...


Karles Claudio i Oliva
(carta publicada a La Veu de l'Anoia, divendres 20/6/08)



EXEMPLES (estret de diversos mitjans de comunicació):

• CALIFICA DE "PATÉTICA" LA POLÉMICA Y DEFIENDE SU COMPROMISO CON LA 'ROJA'
Xavi: "Soy jugador del Barça, soy catalán y voy a la selección española"

• Puyol ha jugat 43 cops amb Espanya i només un amb Catalunya

• Puyol es defensa de les crítiques de no haver jugat amb Catalunya.
"Em va saber greu no ser-hi, però tenia molèsties"

• Premi Català de l'Any 2.002... Una broma?
El curiós del cas són els nominats: - Estopa - Manuela de Madre - Júlia Otero - Carles Puyol

• 'Oleguer ja es va autodescartar en un partit amistòs que en Luis el volia convocar.

• Oleguer promociona "Una nació, una selecció"




•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

EINA (inadaptats)

La banda de Vilafranca es reunifica i anuncia la sortida d'un nou disc

ROGER PALÀ, Enderrock
Un mot de ressonància obrera i popular, Eina, és el nom que han triat els Inadaptats per emprendre una nova etapa de la seva carrera. El grup està gravant els temes del seu primer treball discogràfic als estudis de l'Ateneu Popular X de Vilafranca del Penedès, el municipi d'on provenen, amb l'objectiu que el disc vegi la llum abans de l'estiu. El debut estarà basat en L'art de la guerra, un llibre del segle VI abans de Crist escrit per l'estrateg militar xinès Sunzi.

RECULL D'ENGANXINES - recordes?

Aquí teniu un espai on hi aniré possant un recull d'enganxines,
de les que de ben segur quasi tothom ens recordarem.

Apali doncs, a disfrutar

Salut